Samsun İlkadım Belediyesi Çocuk Trafik eğitim parkı


Samsun ilkadım belediyesi Karadenizde bir ilk olan çocuklara trafik eğitimi amacıyla Çocuk trafik eğitim pistini açtı.. Trafik Eğitim parkı açılışına ilgi büyüktü.


Trafik pistinin amacı küçükken çocuklara trafik kurallarını benimsetmek ileride araç kullanan bilinçli insan yetiştirmek . çok faydalı bir parktır. Çocuklarınızı alıp gezebilirsiniz

Ulaşım : Derebahçe mahallesi , Derabahçe stadyumu üst sokağında.


AÇILIŞ VİDEO





İlgili Aramalar: Samsun çocuk trafik parkı , çocuk trafik eğitim pisti , samsun çocuk eğitim pisti , trafik çocuk eğitim pisti , ilkadım çocuk trafik eğitim pisti , ilkadım çocuk trafik eğitim parkı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çarşamba Yeşilırmak Doğal Yaşam Parkı

Konya Hadim Yerköprü Şelalesi

Sakarya Beş Köprü Justinyen Köprüsü